Το λογοπαίγνιο που επέλεξε να χρησιμοποιήσει η εταιρεία δεν είχε τα αποτελέσματα που περίμενε
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα διαφημιστική καμπάνια που συμμετείχε η Sydney Sweeney, καθώς πολλοί στα social media κατηγορούν την ηθοποιό και την εταιρεία για προώθηση «ναζιστικής προπαγάνδας» και «ρατσιστικών υπονοουμένων».
Η καμπάνια έχει τίτλο #SydneySweeneyHasGreatGenes/Jeans, δηλαδή «Η Sydney Sweeney έχει ωραία γονίδια/τζιν». Το λογοπαίγνιο ανάμεσα στις λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν) είναι το βασικό στοιχείο της καμπάνιας, ωστόσο η προσέγγιση προκάλεσε κύμα κατακραυγής.

Σε μία από τις διαφημίσεις, η 27χρονη εμφανίζεται ντυμένη εξ ολοκλήρου με τζιν, ενώ περπατά προς μια γιγαντοαφίσα με τη φωτογραφία της. Εκεί, σβήνει τη λέξη Genes με λευκή μπογιά και την αντικαθιστά με Jeans.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Γιώργος Λάνθιμος και Emma Stone επιστρέφουν στo Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας
- Το τολμηρό οn stage «ατύχημα» της Jennifer Lopez: «Είμαι τυχερή που φοράω εσώρουχο! Συνήθως δεν φοράω»
- Στην Μύκονο για διακοπές ο Novak Djokovic
- Η Irina Shayk και ο Michele Morrone φιλιούνται παθιασμένα σε δρόμο της Νάπολης
Σε άλλο βίντεο, φαίνεται να κουμπώνει το τζιν της ενώ ακούγεται voiceover που εξηγεί πώς τα γονίδια επηρεάζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα μαλλιών, η προσωπικότητα και το χρώμα των ματιών.
Η Sydney Sweeney η οποία έχει γαλανά μάτια, κοιτάζει στο τέλος την κάμερα και λέει: «Τα τζιν/γονίδια μου είναι μπλε». Δεν είναι σίγουρο ποια από τις δύο λέξεις χρησιμοποιεί, αφού προφέρονται το ίδιο.
Η συγκεκριμένη ατάκα θεωρήθηκε προβληματική από πολλούς στο TikTok, που ισχυρίστηκαν πως η καμπάνια υπαινίσσεται ότι γενετικά χαρακτηριστικά όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια θεωρούνται ανώτερα από τα υπόλοιπα, ένα μοτίβο που έχει ιστορικά συνδεθεί με την ιδεολογία της φυλετικής υπεροχής.