reporter-logo inbusiness-news-logo omada-logo

#Eurovision 2025: Τα μηνύματα στήριξης του καλλιτεχνικού κόσμου στην Klavdia και... ο Φωκάς Ευαγγελινός

#Eurovision 2025 – Κλαυδία: Η εμφάνισή της είναι η τέταρτη με τις περισσότερες προβολές στο YouTube από τα τραγούδια που διαγωνίζονται - Το #BBC αποθέωσε την εμφάνισή της στον Β’ Ημιτελικό - Ανάμεσα στις τάσεις σε όλη την Ευρώπη

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η Κλαυδία μάγεψε με τη φωνή της στη σκηνή της #Eurovision 2025 εξασφαλίζοντας το εισιτήριο για τον αποψινό Μεγάλο Τελικό. 

Η ελληνική συμμετοχή προκάλεσε ενθουσιασμό και στα social media, ενώ η αγωνία του κοινού χτύπησε κόκκινο, αφού η πρόκριση της χώρας ανακοινώθηκε στην δέκατη θέση, όπου ήταν και η τελευταία.

Η Κρυστάλλινη φωνή της και η εντυπωσιακή σκηνοθεσία του Φωκά Ευαγγελινού, έστειλαν την Αστερομάτα στον τελικό ενώ τα προγνωστικά, από εκεί που έδιναν την Ελλάδα στην 22η θέση, πλέον βρίσκεται στη 16η με την πορεία της να είναι συνεχώς ανοδική.

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Φωκάς Ευαγγελινός μέσα από τον λογαριασμό του στο instagram λίγες ώρες μετά την πρόκριση της Ελλάδας στον τελικό της Eurovision 2025.

Τα σχόλια μετά την εμφάνιση της Klavdia ήταν διθυραμβικά. Έτσι λοιπόν, ο Φωκάς Ευαγγελινός προχώρησε σήμερα σε μια ανάρτηση στον λογαριασμό του στο instagram δίνοντας το δικό του μήνυμα,

«Το φως πάντα νικάει !!! Σας ευχαριστώ, το ταξίδι συνεχίζεται» έγραψε στην ανάρτησή του ο Φωκάς Ευαγγελινός.


Λίγες ώρες μετά την πρόκριση της Ελλάδας στον μεγάλο τελικό της Eurovision, η Αστερομάτα, αφού κατάφερε να πάρει το χρυσό εισιτήριο, κατάφερε να σκαρφαλώσει στο νούμερο #1 των τάσεων στο Youtube με 585.143 προβολές μέχρι στιγμής!

Φαίνεται πως οι eurofans έχουν αγκαλιάσει και αγαπήσει το κομμάτι αλλά και την εμφάνιση της χώρας στον διαγωνισμό καθώς η Αστερομάτα, έχει καταφέρει να βρίσκεται στο top 50 Greece στο Spotify, στο Apple Music στο νούμερο #11 στην Ελλάδα και #4 στην Κύπρο στη Φινλανδία στο #112 αλλά.

Στο iTunes βρίσκεται στο νούμερο #1 στην Ελλάδα, #52 στην Ελβετία, #54 στην Ιρλανδία, #95 στη Σουηδία και #190 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στο Shazam βρίσκεται στο #43 και στο #159 στην Ελβετία.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στις άλλες πλατφόρμες. Ενδεικτικά, στο TikTok η ερμηνεία της Κλαυδίας έχει συγκεντρώσει 1,3 εκατομμύρια προβολές, της Σουηδίας 750.000 και της Αυστρίας 270.000 views.

Εντυπωσιακή είναι και η απήχηση που έχει το βίντεο με την εμφάνιση της Klavdia στον Β’ Ημιτελικό στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο Youtube.

Η Αστερομάτα είναι το μόνο τραγούδι από όσα διαγωνίστηκαν στον τελικό που μέχρι στιγμής έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο προβολών, και το τέταρτο με τις περισσότερες προβολές από όσα τραγούδια διαγωνίστηκαν και στους δυο ημιτελικούς.

Την πρώτη θέση κατέχει το τραγούδι της Εσθονίας με 2,9 εκ. προβολές και 3,8 χιλιάδες σχόλια (σε δυο μέρες).

;